prázdný

Nákupní košík je prázdný.

Pro dopravu zdarma nakupte ještě za 1 990 Kč.

Přejít do košíku

Představujeme OFFICEO

Vážení zákazníci,

dovolte, abychom Vás informovali o důležitém milníku v životě naší společnosti. Rozhodli jsme se změnit 
název firmy a tím také položit nové základy našeho budoucího směřování a podnikání.

Naše společnost ponese od 3. 5. 2021 nový název OFFICEO s.r.o.

Připravili jsme nové vize a cíle do budoucnosti. Naší ambicí je trvale nabízet Vám, našim zákazníkům, 
nová inovativní řešení, kvalitní produkty a služby a neustále zlepšovat celkový servis. 
Chceme vytvářet lepší svět pro naše zákazníky, dodavatele, partnery, ale také pro naše zaměstnance, 
abychom byli v práci spokojeni a abychom pro Vás byli stabilním pilířem.

Za více než 28 let našeho podnikání jsme vytvořili unikátní příběh, obsloužili jsme stovky tisíc 
zákazníků, vyřídili miliony objednávek a doručili několik desítek milionů položek a zboží. 
Začínali jsme v roce 1993 jako Papirius, český úspěšný start-up, který se postupně vypracoval 
a etabloval jako přední dodavatel kancelářských potřeb v Čechách.
V roce 2006 jsme získali nového majitele, americký Office DEPOT, a naši pozici lídra na trhu jsme ještě 
více posílili. V roce 2019 jsme se stali členem skupiny PBS Holding a vytváříme od pondělí 3. 5. 2021 
novou budoucnost nové značky a identity: OFFICEO.

Ano, jsme to stále my, Váš spolehlivý a stabilní partner a dodavatel se sídlem v Hostivici u Prahy. 
Naším cílem je integrovat produkty a služby pro Vaši kancelář či podnik takovým způsobem, 
abyste byli úspěšní a mohli se zaměřit na Vaše podnikání. Nepřestaneme stavět na vlastní logistice 
a ochotných řidičích
, kteří vám zboží doručí až na Váš stůl. V našem logistickém centru o rozloze 10 000 m²
budeme dále držet desetitisíce produktů skladem a garantovat doručení Zítra nebo Zdarma®.

 

Nyní i pro spotřebitele

Nově jsme umožnili nákupy všem zákazníkům, firemním i nefiremním klientům bez IČO. Ať už jste 
velká společnost, majitel kavárny nebo domácnost či rodina s dětmi, nyní Vám OFFICEO.CZ 
nabízí firemní i soukromé nákupy.

Svět kolem nás se mění. I my jsme připraveni a ochotni jít cestou změn. Symbolem našeho odhodlání, 
empatie a odvahy je buňka v logu, která se bude přizpůsobovat, měnit tvar v čase a symbolizovat 
nové příležitosti.

OFFICEO je a bude spolehlivý obchod pro Vaše nákupy, ať už jste kýmkoli, ať už jste kdekoli.

 

 

 

• Dojde k přejmenování Office DEPOT s.r.o. na OFFICEO s.r.o. v obchodním rejstříku.
• Začneme komunikovat novou identitu a značku.

 

• Nezmění se naše fakturační údaje, vše zůstává beze změny: 
  IČO, DIČ, sídlo, datová schránka.
• Nezmění se naše kontaktní ani bankovní údaje, vše zůstává.
• Nezmění se Vaše přihlašovací údaje do e-shopu, vše zůstává.

 

• Na e-shop se dostanete z obou domén: officeo.cz a dále officedepot.cz.
• Postupně Vám začneme psát z nové adresy jmeno.prijmeni@officeo.cz.
• Adresy se stávající doménou jmeno.prijmeni@officedepot.cz 
  budou přijímat e-maily až do 31. 12. 2021.

 

 

 

 

My v OFFICEO dobře víme, že každá velká i menší firma a každý živnostník potřebují ke svému podnikání stabilní zázemí. Kancelář tvoří nejen nezbytnou administrativní podporu 
jakéhokoliv byznysu, ale je to i místo, kde vznikají nápady, kde se lidé schází a společně pracují a kde zároveň vznikají inovace pro lepší budoucnost.

Mnoho let se soustředíme na to, aby taková místa mohla fungovat, ať už ve virtuálním nebo reálném prostoru. Umíme rychle a s úsměvem zabezpečit všechno, 
co ke svému podnikání můžete potřebovat. Naším cílem je maximálně jednoduše a co nejrychleji naplňovat potřeby spojené s každodenním chodem 
jakéhokoliv podnikání.

Věříme, že podnikavý duch a aktivita přispívají k dobrému fungování celé společnosti, díky čemuž my všichni můžeme žít šťastný a spokojený život. 
Věříme, že úspěch ostatních je svým způsobem úspěchem nás všech, a nás všechny v OFFICEO těší, že k tomu přispíváme svým dílem a můžeme být jeho důležitou součástí.

 

Spojili jsme sily