prázdný

Nákupní košík je prázdný.

Pro dopravu zdarma nakupte ještě za 1 990 Kč.

Přejít do košíku

Doručení a platba

Doručení a platba

Doručení kancelářských potřeb

Jako jediný obchod kancelářských potřeb v České republice nabízíme unikátní garanci doručení kompletní dodávky - Zítra nebo zdarma®. Pokud zboží neobdržíte do druhého dne, automaticky za ně nezaplatíte ani korunu – dostanete je zdarma! Garance Zítra nebo zdarma® platí po celém území České. Pokud výše objednávky nepřesáhne 1990,- (2407,90 s DPH) Kč, účtujeme zákazníkovi dopravné ve výši 149,- (180,29 s DPH) Kč.

Zboží vám následující pracovní den mezi 8:00 a 17:30 doručí náš řidič dodávky OFFICEO až do vaší kanceláře. Pokud potřebujete přesnější čas doručení, uveďte prosím váš požadavek do poznámky objednávky a my se vám pokusíme vyhovět.

Časové lhůty garance dodání Zítra nebo zdarma

Den objednání Čas objednání Den Doručení
Po - Čt do 15:00 Následující den
do 15:00 Pondělí
So a Ne kdykoli Úterý

 

Vážení zákazníci, z důvodů velkých výpadků kontinuity dodávek napříč dodavateli a prodlužujícími se dodávkami, nelze garanci Zítra nebo zdarma dočasně uplatit. Na efektivnější dopravě a optimalizaci neustále pracujeme, ale bohužel v tuto chvíli je situace velmi nestabilní a nejasná. Děkujeme za pochopení.

Logistický příplatek

Vážení zákazníci, velice si vážíme naší vzájemné spolupráce a Vašeho zájmu o naše produkty i služby. Kvalita naší služby, pro-zákaznický přístup a Vaše spokojenost pro nás vždy byla a je hlavní prioritou.

Bohužel v této bezprecedentní době doléhají i na nás nekontrolovatelné změny na trhu. Zdražování všech nákladů napříč dodavatelským, energetickým i přepravním řetězcem, nedostatek dopravních kapacit i skokový a nepředvídatelný vývoj ceny nafty, jako významné nákladové položky, která je mimo naši kontrolu, mají pro nás veliký dopad.

Snažíme se zdražení absorbovat efektivnější logistikou, konsolidaci objednávek do skladu i ze skladu, či vyšší průměrnou objednávkou. Bohužel ani to v této době nestačí.

Proto jsme se rozhodli zavést "Logistický příplatek" 25,- (30,25 s DPH) Kč, abychom plně zajistili i nadále kvalitu naší služby tak, jak ji očekáváte a to do druhého dne, našimi usměvavými řidiči a až na Váš stůl.

Doručení kancelářského nábytku

  • Kancelářský nábytek Hobis (mimo atypický nábytek): 5-7 dnů
  • Atypický kancelářský nábytek (např. kuchyně a recepce): 4 týdny

Pro speciální nabídky a vypracované 3D návrhy interiérů kanceláří je dodací lhůta kancelářského nábytku stanovena individuálně.

Vrácení zboží

Pokud vám z jakéholi důvodu dodané zboží nevyhovuje, máte k dispozici 14ti denní lhůtu na vrácení zboží v neporušeném stavu a v originál neporušeném obalu. Pro bližší informace kontaktujte naše zákaznické centrum emailem informace@officeo.cz, nebo telefonicky na čísle 800 771 772.

Objednávka produktů, jejichž objednací kódy obsahují "PCxxxxxx" (jako např. Počítače a elektronika), je závazná. Po objednání je zákazník povinný toto zboží převzít a není možné je vrátit.

 

<<  na titulní stránku