Doručení kancelářských potřeb
Jako jediný obchod kancelářských potřeb v České republice nabízíme unikátní garanci doručení kompletní dodávky - Zítra nebo zdarma®. Pokud zboží neobdržíte do druhého dne, automaticky za ně nezaplatíte ani korunu – dostanete je zdarma! Garance Zítra nebo zdarma® platí po celém území České. Pokud výše objednávky nepřesáhne 1990,- (2407,90 s DPH) Kč, účtujeme zákazníkovi dopravné ve výši 149,- (180,29 s DPH) Kč.
Zboží vám následující pracovní den mezi 8:00 a 17:30 doručí náš řidič dodávky OFFICEO až do vaší kanceláře. Pokud potřebujete přesnější čas doručení, uveďte prosím váš požadavek do poznámky objednávky a my se vám pokusíme vyhovět.
Časové lhůty garance dodání Zítra nebo zdarma
Den objednání | Čas objednání | Den Doručení |
---|---|---|
Po - Čt | do 15:00 | Následující den |
Pá | do 15:00 | Pondělí |
So a Ne | kdykoli | Úterý |
Vážení zákazníci, z důvodů velkých výpadků kontinuity dodávek napříč dodavateli a prodlužujícími se dodávkami, nelze garanci Zítra nebo zdarma dočasně uplatit. Na efektivnější dopravě a optimalizaci neustále pracujeme, ale bohužel v tuto chvíli je situace velmi nestabilní a nejasná. Děkujeme za pochopení.
Logistický příplatek
Vážení zákazníci, velice si vážíme naší vzájemné spolupráce a Vašeho zájmu o naše produkty i služby. Kvalita naší služby, pro-zákaznický přístup a Vaše spokojenost pro nás vždy byla a je hlavní prioritou.
Bohužel v této bezprecedentní době doléhají i na nás nekontrolovatelné změny na trhu. Zdražování všech nákladů napříč dodavatelským, energetickým i přepravním řetězcem, nedostatek dopravních kapacit i skokový a nepředvídatelný vývoj ceny nafty, jako významné nákladové položky, která je mimo naši kontrolu, mají pro nás veliký dopad.
Snažíme se zdražení absorbovat efektivnější logistikou, konsolidaci objednávek do skladu i ze skladu, či vyšší průměrnou objednávkou. Bohužel ani to v této době nestačí.
Proto jsme se rozhodli zavést "Logistický příplatek" 25,- (30,25 s DPH) Kč, abychom plně zajistili i nadále kvalitu naší služby tak, jak ji očekáváte a to do druhého dne, našimi usměvavými řidiči a až na Váš stůl.
Doručení kancelářského nábytku
- Kancelářský nábytek Hobis (mimo atypický nábytek): 5-7 dnů
- Atypický kancelářský nábytek (např. kuchyně a recepce): 4 týdny
Pro speciální nabídky a vypracované 3D návrhy interiérů kanceláří je dodací lhůta kancelářského nábytku stanovena individuálně.
Vrácení zboží
Pokud vám z jakéholi důvodu dodané zboží nevyhovuje, máte k dispozici 14ti denní lhůtu na vrácení zboží v neporušeném stavu a v originál neporušeném obalu. Pro bližší informace kontaktujte naše zákaznické centrum emailem informace@officeo.cz, nebo telefonicky na čísle 800 771 772.
Pro zboží z oddělení Počítače a elektronika s objednacími čísly začínajícími PC... neplatí tato 14ti denní lhůta pro vrácení. Objednávka je závazná a zboží nelze vrátit.
Reklamace zboží kódů s označením PCxxxxxx
Reklamace (záruční a pozáruční servis) u většiny značek vyřizují napřímo s koncovým zákazníkem autorizovaná servisní střediska daného produktu. Seznam autorizovaného servisu naleznete většinou v přiložené dokumentaci u zboží.
Pokud servisní středisko v dokumentaci není uvedeno, obraťte se na naši reklamační linku na adrese reklamacecz@officeo.cz, nebo kontaktujte naše zákaznické centrum emailem: informace@officeo.cz, nebo telefonicky na čísle 800 771 772.
U ostatních položek s objednacími kódy "PCxxxxxx" je kontaktním servisním místem pro předání reklamovaného zboží společnost Apollo Multimedia s.r.o., Sluneční náměstí 2540/5, Praha 13, 158 00.
Reklamace mohou být uznány jen tehdy, pokud zákazník předá kompletní zboží s prodejním dokladem, s konkrétním popisem reklamované vady a zabalené tak, aby nemohlo dojít při transportu k jeho poškození.
Platba
Platba probíhá při převzetí zásilky v hotovosti, nebo bankovním převodem na základě vystavené faktury, nebo online bankovním převodem či kartou pomocí platební brány GoPay. Splatnost při platbě bankovním převodem je 7 dní.
Pro bližší informace kontaktujte naše zákaznické centrum emailem informace@officeo.cz, nebo telefonicky na čísle 800 771 772.
Recyklační poplatek
Společnost OFFICEO s.r.o. uvádí v e-shopu officeo.cz všechny ceny produktů včetně nákladu plynoucího z povinnosti výrobce elektrozařízení, výrobce pneumatik, distributora a posledního prodejce odděleně uvádět náklady na zpětný odběr, zpracování, využití a odstranění výrobku s ukončenou životností v souladu § 73, resp. § 99 zákona č. 542/2020 Sb.