1) Kdo může nakupovat kancelářské potřeby na OFFICEO.cz?
Kancelářské potřeby mohou na OFFICEO.cz nakupovat všechny podnikatelské subjekty (právnické a fyzické osoby), které mají IČ.
2) Mohu si objednat kancelářské potřeby prostřednictvím telefonu?
Ano, ale v takovém případě nebude možné využít většinu akčních nabídek (tištěných/elektronických), které jsou nastaveny přímo v internetovém obchodě. Proto je výhodné objednávat výhradně přes OFFICEO.cz.
3) Kdy bude doručena moje objednávka?
V rámci garance Zítra nebo zdarma® je běžný termín doručení vaší objednávky druhý den od objednání, pokud jste odeslali objednávku do 15:00. Více informací o doručení zboží naleznete zde.
4) Jaké jsou v OFFICEO akceptované způsoby plateb?
Základním způsobem platby je platba na fakturu se splatností 7 dní. Možné je rovněž platit kartou prostřednictvím platební brány Gopay v eshopu nebo v hotovosti při převzetí zásilky. V případě první objednávky nebo v případě velkých objednávek můžeme požadovat platbu předem.
5) Moje zásilka přišla poškozená, co má dělat?
Zavolejte prosím naši bezplatnou linku 800 771 772, kde vám naši operátoři pomohou zadat reklamaci a případně ji obratem vyřešit.
6) Jak zjistím, jaký toner nebo cartridge patří do mé laserové či inkoustové tiskárny/multifunkce?
Internetový obchod OFFICEO.cz disponuje online vyhledávačem náplní do tiskárny, díky kterému snadno a rychle zjistíte, jakou náplň do tiskárny vybrat. A to, jak originální, tak alternativní.
![]() |
na úvodní stránku |